Då är P-ändarna utbytta mot sådana med M18 gäng istället, finns en forumtråd på www.locostsweden.se om detta (länk).
Finns både m18 och m20 p-ändar till transit för berörda årsmodeller dåck har M20 änden mindre rörlighet och begränsar därför fjädringsvägen.

Har även haft en del funderingar angående caster och kommit fram till att 7 grader känns rätt vilket medförde en omkonstruktion av dom övre länkarmarna, länk till forumtråd om detta: här

Så undre länkarm på plats:

Svarvning av nya P-ändesinfattningar i övre länkarmar.

Svarvning av "dubbelkona" för att simulera nav (inställning av vinkel 3,3 grader):

jigg för att kunna mäta för den nya övre länkarmen, 7 graders caster.

Nya länkarmen på plats:

Bakaxelfästen på gång:

Infästning i ram.

högersida med fjäder, övre fästet kommer nog att behöva flyttas upp för att inte dämparen skall bottna:

Och dom 2 glada byggarna: